Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Fatta A Mano Utrecht. Meer weten? Ontdek meer
sanne
22 jun 2026 om 11:29
Geweldig als altijd!
Desiree
18 jun 2026 om 11:33
als van ouds heerlijke calzone ripieno. bezorging was even verwarring, want het verkeerde adres stond erop. maar de bezorger heeft me gebeld waardoor hij snel voor de juiste deur stond
Jeanny
18 jun 2026 om 0:14
goed verpakt en snel geleverd
S
16 jun 2026 om 17:41
De pizza tonijn was lekker en krokant! Precies zoals een pizza hoort te zijn! De bezorger was ontzettend beleefd en lief! Ik ga zeker weer hier bestellen!
Gerrianne
5 jun 2026 om 22:35
De onderkant van de pizza was pikzwart... zonde van het geld wat we betaald hebben...
Yade
4 jun 2026 om 20:00
Heel onvriendelijke eigenaar, verkeerde pizza bezorgd (vlees, dat eet ik niet) en geen goede oplossing behalve een tweetal onbeschofte telefoontjes, en een bezorger die zonder pizza nogmaals aan de deur kwam (beetje intimiderend als vrouw alleen)
Eric
3 jun 2026 om 21:54
het eten is lekker, maar de bestellingen kunnen ze niet bijhouden, kreeg mijn eten een half uur later
Desiree
2 jun 2026 om 16:06
weer ouderwets lekker. calzone .
andre
25 mei 2026 om 19:34
biizonder goed van smaak
Vincent
23 mei 2026 om 21:56
allemaal heerlijk, maar de bezorger was wel erg jong, ik vraag me af of hij dit wel al mag doen op zijn leeftijd